Onderhoud en herstelling

Heb je een technisch probleem? In het boekje ONDERHOUD EN HERSTELLING zie je wie wat doet. Soms betaal jij de herstelling, soms DE ARK.

Moet DE ARK dit herstellen of heb je een vraag?

  • Vul alles in op het contactformulier herstelling. Dit is de makkelijkste manier, want je kan dit doen op elk moment.
  • Bel je liever? Dat kan tijdens de openingsuren van DE ARK op het nummer 014 40 11 06.

Probleem met verwarming of warm water?

  • Bel EQUANS (dit is het vroegere Cofely): 014 30 29 00.
  • Zeg duidelijk je naam, adres en telefoonnummer. Leg uit wat er kapot is.
  • EQUANS is 7 dagen op 7 en 24 uur op 24 bereikbaar.

Wie doet de herstelling: jij, DE ARK of onderhoudsfirma EQUANS?

Het boekje ONDERHOUD EN HERSTELLING legt dit uit met drie symbolen:

Herstellingen door DE ARK
Meestal zijn dat herstellingen die moeten gebeuren door normale slijtage, ouderdom of overmacht.

Herstellingen door de huurder
Dat zijn dikwijls kleinere herstellingen. Bijvoorbeeld: een kapotte lamp, een verloren sleutel of een verstopte spoelbak. Ook als er iets kapot gaat door slecht onderhoud, betaalt de huurder zelf.

Herstellingen door de onderhoudsfirma
Dat zijn alle herstellingen aan centrale verwarming en toestellen voor warm water.

Download het boekje ONDERHOUD EN HERSTELLING.